برای افزایش لذت جنسی هنگام نزدیکی ، به موارد زیر توجه شود و به آنها عمل شود .
1 – فراهم کردن محل مناسب ومحیط لذ تبخش : منظور از محل مناسب جائیست که مقاربت در آنجا مطلوب باشد . درجه حرارت مناسب ، دوری از سر وصدای نامناسب و پخش موسیقی آرامبخش یا تهییج کننده . اطمینان از اینکه کسی نمی آید و فرزندان در خواب عمیق هستند ، خاموش کردن تلفن وموبایل از آن جمله اند .
2 – استحمام قبل از مقاربت : زن ومرد اگر هردویشان حمام کرده باشند علاوه بر اینکه سرحال و شاداب می شوند ، بخاطر بوی مطبوعی که به مشامشان می رسد لذت جنسی بیشتری می برند . اگر قبل از استحمام ، مرد ورزش هم کرده باشد بخاطر ترشح هورمون آندورفین در مغز مرد ، هم میزان لذت بیشتر می شود وهم دیرتر انزال صورت می گیرد .
3 – نداشتن استرس : اگر عادت دارید که در شبهای خاصی مقاربت داشته باشید ، و آنروز مشکلی برایتان پیش آمده که فکرتان را مشغول کرده است ، اگر فرزندتان بیمار است وخواب و آسایشش مختل است یا اگر مشکل دیگری برای یکی از بچه هایتان پیش آمده که احتمال می دهید خوابش نمی برد ، از نزدیکی خود داری کنید به شبی دیگر موکول کنید .
4 – ازدیاد حجم منی : هرچقدر میزان دفع منی هنگام مقاربت بیشتر باشد چون زمان ارگاسم طولانی تر می شود لذت جنسی بیشتری می برید .
برای افزایش حجم منی مصرف زنجبیل ، زعفران، دنبلان ، خرما، عسل، خرنوب، سیر، موز، مغزجات، آنتی اکسیدانها، چای سبز، سلنیوم ، ویتامینها و مارچوبه مفید است .
پرهیز از: انواع دود ، بیخوابی ، درگیری ، مصرف زیاد چربی ، نوشیدنیهای الکلی ، غذاهای کنسرو شده و کار زیاد با موبایل و کامپیوتر هم در کاهش حجم منی موثر است .
5 – به معاشقۀ قبل از مقاربت اهمیت دهید و کلمات عاشقانه و محبت آمیز را نثار وجود همسرتان کنید واز هم آغوشی لذت دنیا را ببرید .

خدمات دیگر کلینیک دکتر ایزدی

ما در کلینیک تخصصی دکتر عنایت الله ایزدی این افتخار را داریم که توانسته ایم خدمات گوناگونی را در بهترین کیفیت و بالاترین اثر بخشی برای بیماران محترم انجام دهیم.خدمات تخصصی این کلینیک تخصصی عبارتند از : اهدای اسپرم ( اسپرم اهدایی ) – جنین اهدایی – ناباروری مردان – رحم اجاره ای – iui در ایران – ivf در ایران . به امید آنکه دیگر شاهد خانواده ای در انتظار فرزند آوری نباشیم.

به امید روزی که با مهرورزی و درآغوش کشیدن فرزندتان
خوش آیندترین لذت دنیا را تجربه کنید 

دیدگاه (1)

  1. https://israelnightclub.com/
    می 1, 2023 پاسخ

    Greetings! Very useful advice in this particular article! Its the little changes that will make the biggest changes. Thanks for sharing!

پیام بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *